De Budelse bedrukt 50.000 persoonlijke Mentos kauwgumpakjes

Voor veel danceliefhebbers is de muziek van Armin van Buuren zeer verfrissend. Geen wonder dat Mentos ’s werelds beste deejay vroeg het gezicht te worden van de nieuwe smaak Fresh Noise. De kauwgomfabrikant bedacht een originele promotie-campagne om de nieuwe, suikervrije smaak onder de aandacht te brengen. Consumenten konden 3 weken lang een foto uploaden en hun eigen Mentos chewing gum pakje bestellen.  

Wereldster Armin van Buuren was vorig jaar al het boegbeeld van de campagne ‘Mentos for moments of freshness’. Sinds oktober 2013 staat de deejay niet alleen veelvuldig achter de draaitafel. Hij ligt met zijn eigen kauwgumsmaak nu ook in de winkelschappen. Voor De Budelse was het een uitdaging om in februari een bijdrage te leveren aan de promotie van deze kauwgom.

De Budelse stond op scherp en leverde in het tijdbestek van 3 weken 50.000 unieke doosjes af.

Huzarenstukje

‘Met deze actie hebben we laten zien wat we als drukker en verpakkingsspecialist in huis hebben’, vertelt account-manager Marcel Sliepenbeek over de promotiecampagne. ‘We hebben echt een huzarenstukje afgeleverd. Alle 50.000 kauwgumpakjes zijn volledig geautomatiseerd gedrukt en verzonden. De complete fulfilment hebben we voor onze rekening genomen. Inclusief envelop en een persoonlijke brief. En dat in slechts 3 weken tijd. Daar mogen we met recht trots op zijn.’

Printen

Stansen