Inspiratiebox toont mogelijkheden in verpakkingen

Verpakkingen zijn er in vele soorten en maten. Om klanten en nieuwe prospecten te overtuigen van de 1001 mogelijkheden, zijn de accountmanagers van De Budelse voortaan uitgerust met een inspiratiebox. Marcel Sliepenbeek is erg te spreken over deze handige tool. ‘Een goed advies krijgt extra overtuigingskracht als we direct kunnen laten zien hoe groot de diversiteit in vorm, afwerking en bedrukking is.’

De accountmanagers van De Budelse staan erom bekend dat ze graag meedenken in het gehele traject van idee tot realisatie. ‘Vanzelfsprekend beschikken we over de commerciële en technische bagage om te vertellen wat er wel en niet mogelijk is in verpakkingen’, vertelt Marcel. ‘Met de inspiratiebox geven we een extra dimensie aan een gesprek of advies. De box visualiseert namelijk direct ons verhaal.’

Impressie
De grote inspiratiebox bevat vier kleinere doosjes die vier verschillende thema’s representeren: medisch/farmacie, food, cosmetica en algemeen. Deze thema’s staan voor de branches waarin De Budelse succesvol acteert. ‘Alle doosjes zijn uniek in type klepsluiting, afwerking en veredeling’, vervolgt Marcel. ‘Zo geven we een impressie van wat de opties per thema zijn. Als finishing touch bevat de inspiratiebox ook een vergrootglas. Daarmee kan de klant zich een nog beter beeld vormen van de kwaliteit van een bedrukking en de verschillende technieken.

Heeft u interesse in onze Inspiratiebox, neem dan contact op met een van onze accountmanagers.