Showcases

Ace Pharmaceuticals: groots in kleinere volumes

Het was een spannende tijd voor Ace Pharmaceuticals uit Zeewolde. In een tijdsbestek van anderhalf jaar breidden zij hun bedrijfspand, personeelsbestand en hun merkproducten fors uit.

Lees verder…

Pelviz: Een regionaal initiatief op weg naar een wereldprestatie

Vier Zuid-Nederlandse bedrijven met uiteenlopende expertises op diverse marktgebieden bundelen hun krachten. In Pelviz: een wereldwijde en universeel inzetbare methode waarmee producent, leverancier en ziekenhuis elk medisch product nauwlettend…..

Lees verder…

Krusli: Let’s rescue together

Voedsel redden en er op een zo duurzaam mogelijke manier gezonde ontbijtjes van maken. Dat is de missie van Heidi Alemans, eigenaresse en oprichtster van KRUSLI. Haar idealisme wordt ook doorvertaald in het samenstellen van de verpakkingen. “Die moeten optimaal recyclebaar zijn”, aldus Heidi.

Lees verder…

Chi: de levenskracht voor verbinding en samenwerking

Toen de Europese wetgeving voor verpakkingen van essentiële oliën rigoureus wijzigde, legde dat een grote (tijds)druk op Chi Natural Life. Aromatherapie vormt hun fundament en het vervangen van de verpakkingen werd een gigantische en complexe operatie.

Lees verder…

Focus op flexibiliteit en continuïteit

Hoge volumes kartonnen verpakkingen in kleine oplages laten produceren. Joey Baart, head of marketing bij Millers Juice, vertelt hoe dat Budelse-paradepaardje aansluit op waar zijn bedrijf voor staat: ‘Focus op waar je goed in bent!’ Zoals de ambachtelijke molenaar (Miller) dat vroeger al deed.

Lees verder…