Showcases

Klant aan het woord: Weite Oldenziel van de Ofichem Group

‘laten we met een blanco pagina beginnen en elkaar niet afrekenen op eerdere ervaringen’

Lees verder…

KLANT AAN HET WOORD: ECOBLISS, MARKTLEIDER IN VERPAKKINGEN VOOR FARMA EN RETAIL

‘net als Ecobliss heeft de Budelse een mentaliteit van ‘schouders eronder en doen wat er moet gebeuren’

Lees verder…

Klant aan het woord: Willem Koster (COO Vitals)

‘De Budelse heeft hoge verwachtingen als innovatieve, duurzame drukker waargemaakt’

Lees verder…

Klant aan het woord: Basic Pharma

Basic Pharma kiest bewust voor De Budelse als leverancier van de verpakkingen voor neussprays. Uiteindelijk speelt het internationale karakter van de leverancier geen grote rol.

Lees verder…

Klantcasus Spruyt hillen

Duurzaamheid staat hoog op de maatschappelijke agenda. Een groeiend aantal bedrijven geeft invulling aan dit belangrijke thema. Ook De Budelse houdt graag rekening met de leefomgeving én toekomstige generaties.

Lees verder…

Strategische samenwerking verpakkingen Polaroid

Het bekende merk Polaroid is aan een tweede leven begonnen. Vanuit kloppend hart Enschede timmert het ambitieuze bedrijf met ruim 300 medewerkers weer volop aan de weg.

Lees verder…

Ace Pharmaceuticals: groots in kleinere volumes

Het was een spannende tijd voor Ace Pharmaceuticals uit Zeewolde. In een tijdsbestek van anderhalf jaar breidden zij hun bedrijfspand, personeelsbestand en hun merkproducten fors uit.

Lees verder…

PELVIZ: Een regionaal initiatief op weg naar een wereldprestatie

Vier Zuid-Nederlandse bedrijven met uiteenlopende expertises op diverse marktgebieden bundelen hun krachten. In Pelviz: een wereldwijde en universeel inzetbare methode waarmee producent…..

Lees verder…

Krusli: Let’s rescue together

Voedsel redden en er op een zo duurzaam mogelijke manier gezonde ontbijtjes van maken. Dat is de missie van Heidi Alemans, eigenaresse en oprichtster van KRUSLI…

Lees verder…

Chi: de levenskracht voor verbinding en samenwerking

Toen de Europese wetgeving voor verpakkingen van essentiële oliën rigoureus wijzigde, legde dat een grote (tijds)druk op Chi Natural Life. Aromatherapie vormt hun fundament en het vervangen van de verpakkingen…

Lees verder…

Focus op flexibiliteit en continuïteit

Hoge volumes kartonnen verpakkingen in kleine oplages laten produceren. Joey Baart, head of marketing bij Millers Juice, vertelt hoe dat Budelse-paradepaardje aansluit op waar zijn bedrijf voor staat: ‘Focus op waar je goed in bent!’ Zoals de ambachtelijke molenaar (Miller)…

Lees verder…

Nieuws

Lees meer nieuws.